onsdag den 7. marts 2012

En del af hundefamilien

Ulla og Luna er en af mine flittigste og dygtigste elever.
Lille Luna er en del af familien - hun er Layneys niece, Friias afkom og Balders søster.
Hun er den yndigste lille ræverøde blandingshund med et kæmpe agilitytalent!


Ulla og Luna har trænet i omkring 4½ år. Luna er super hurtig, meget dygtig og gør præcis hvad hun får besked på. Hun bliver nemt stresset og forvirret når mor Ulla ikke lige får brugt den rigtige arm eller er hurtig nok på kommandoen. Men der går efterhånden langt imellem der er en opgave de ikke løser i fin stil. Jeg er meget imponeret over dette makkerpar - Luna med en eksploderende energi og Ulla med stor ro - de matcher hinanden perfekt!
I 2010 var de med ved deres første DM, og jeg er helt overbevist om, at det ikke bliver deres sidste!
Jeg glæder mig meget til at se dem i aktion til deres første konkurrence i år i Vilhelmsborg Ridecenter om 10 dage...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar