lørdag den 19. maj 2012

Amazing Audi

JUBIIIIII....
Så lykkedes det - Audi er udtaget til DcH's DM 2012!
Jeg er så stolt af min lille pige. Det er virkelig gået stærkt med hendes udtagelser - for 14 dage siden havde hun ikke en eneste, og nu er alle 6 i hus.


Vi var til stævne torsdag på Vestfyn, hvor vejret var mere end almindeligt blæsende!! Bobby havde meget svært ved at abstrahere fra det brusende hav 50 meter fra banen, og jeg kunne slet ikke få ordentlig kontakt til ham. Så det blev til et par disk. I det hele taget var det ikke helt vores dag, men Audi fik sin udtagelse, og Layney fik da også det par præmier med hjem.
Nu kan jeg bare slappe af resten af sæsonen og nyde at begge mine tøser er udtaget ret tidligt i på året!
Desværre er alt ikke så rosenrødt som man kunne ønske sig. Da jeg kom hjem fra stævnet, og lige skulle nusse Layney lidt, fandt jeg en knude på hende. Det er præcis samme type som dem Ozetta og min kat Bailey havde - en kræftknude i mælkekirtlerne. Jeg synes det er så dybt uretfærdigt, at jeg skal igennem det igen. Min dejlige pige er jo heldigvis ikke syg og ikke mærket af det, og jeg har bestemt mig for, at der kommer kun denne ene, og den er godartet - ligesom Ozettas var. Så Layney skal opereres onsdag d.30 maj, hvor jeg samtidig får hende steriliseret. Jeg er nemlig sikker på, at grunden til, at denne knude dukker op, er alt det rod der er i hendes hormoner. De seneste 2 gange hun har været i løbetid, har de været "hvide" og der har været næsten 1½år imellem.
Så kryds fingre for os!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar