torsdag den 31. maj 2012

Costa del...

Hundene og jeg er næsten lige kommet hjem fra ferie... Ikke sammen, men vi har vist alle 4 virkelig nydt hvert vores ferie-resort.
Audi og Bobby har været i Costa del Janderup hos "tante" Trine, Rex og Simba. Dagene herhjemme var jo meget varme, og mine 2 badedyr har et vist vandbehov...
Audi forsøgte at stille hendes trang til vand med en "dukkert" i fuglebadet...

Pip-pip??

Meeeeen det er jo ikke helt det samme som er rigtig pool, så Trine fik forvandlet haven til et lille tropeland - med palmer og fine bade faciliteter!

Et roligt øjeblik i skyggen

Badenymferne i Costa del Janderups fornemste pool

Layney var taget på familieferie i Costa del Just, hvor forkælelse og motion var i højsædet... Ulla, Kim, Frederikke og ikke mindst niece Luna havde åbnet deres dejlige hjem for hende, og også de nød det dejlige vejr.
Layney er kommet i topform efter at have været med på Ullas morgenløbeture på stranden, hvor Luna og Layney fik nydt både sand og vand, og ture til den nærliggende sø blev det også til.

Vandhundene klar til leg
Sovefaciliteterne var ligeledes i top, for hun fik lov at putte med Frederikke, og så var der også en fin plads ved siden af Kims seng.
Ja, heller ikke i dette skønne ferie-resort manglede der noget.

Og imens mine vovser nød deres ferier, var jeg rejst til mit ferie-resort: Costa del Sol, for at besøge min far og Jette.
Vejret var fantastisk! Far og jeg fik travet nogle ture mens Jette arbejdede, hygget med en øl ind i mellem.

Skønt skønt vejr hele ugen til at nyde det dejlige Spanien
 
Lørdag morgen kørte vi til Jerez de la Frontera, som er en af landets store sherry-hovedstæder. Vi fik set et sted, hvor man fremstiller sherry og brandy - en spændende oplevelse. Det var et imponerende stort sted med tusindvis af tønder - og hver tønde kunne indeholde 600 liter!

Et lille udpluk af deres utallige sherryfade




Der var også masser af tid til at nyde solen og Jette og jeg fik også pjasket lidt i poolen.
Og kan man andet end elske denne smukke udsigt fra terrassen!

Et kig over byen
 Alt i alt havde vi vist alle 4 en super ferie!! Tusind tak til Trine, Ulla, Kim og Frederikke for pasning og dem der passede huset herhjemme. Og en stor tak til min far og Jette for endnu en dejlig ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar