mandag den 14. maj 2012

Mor er SÅ stolt!!!

Den forgangne weekend bød på dobbeltstævne i Løgumkloster. Et stævne der altid er meget hyggeligt, super godt arrangeret, skøn mad og herligt selskab - men med elendigt vejr!!!
Resultaterne er det så op til os selv at skabe, og se, om man kan få fingrene i nogle af de mange MANGE sponsorpræmier... Og det tror jeg nok vi ku!!
Jeg ved næsten ikke hvem af mine fantastiske hunde jeg skal være mest imponeret af!
Layney er bare den skønneste hund man kan ønske sig! Hun er helt fantastisk at arbejde med - kvik, ivrig og trofast. Alle 4 åbne løb hun fejlfrit, og scorede dermed en masse dejlige point til kredsmesterskabet som hun pt fører, skarpt forfulgt af lillesøster Audi. Layney er så godt kørende for tiden, at jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at hun hun laver en fejl, er det helt sikkert min skyld.
Og så er der min lille Audi... Vi har åbenbart lige pludseligt fundet melodien!! 3 DM point blev det til i weekenden. Hun er gået fra 0 udtagelser for 10 dage siden til kun at mangle 1 ud af de 6 der skal til!! Så der er jo rent faktisk en ret god chance for, at hun kommer med til DM i år... Hun springer helt utroligt pænt, og lytter super godt efter! Vi håber den gode stime fortsætter...
Temmelig spontant besluttede jeg at starte Bobby i spring klasse 1 lørdag. Jeg var ikke helt sikker på, om han var mentalt klar, men min tvivl blev virkelig gjort til skamme! Den lille mand - som kun har trænet agility i 2½ måned, indtog banen som om han aldrig havde lavet andet. Fuld skru på turboen og med en selvtillid der sagde spar2! Dog med 3 væringer = disk, men han løb bare SÅ flot! Derfor fik han lov at løbe igen søndag - både i agility klasse1 og spring klasse1 - og sørme om han ikke kom igennem begge løb uden disk!!! Jeg er så stolt af den lille frækkert - han bliver drøn-god!!

Og tilbage til det mægtige sponsorgave-orgie!!! Jeg ved faktisk ikke hvor mange gange jeg var oppe og modtage præmie, for Audis og Layneys resultater er så ens, at jeg knap ved hvem der vinder hvad.
Men her er weekendens høst:

Weekendens udbytte
Vi vandt blandt andet 4x gavekort på 250kr til råfoder, en flot halskæde med smykke, Ecco t-shirt og sokker, et redskabsophæng fra Fiskars, godbidstasker, legetøj og et utal af godbidder! Helt fantastiske præmier!!
Stævnet var som altid super hyggeligt. Klosterfolkene har virkelig styr på tingene, og alt kører bare. Køkkenet serverer skøn mad til billige priser, og stemningen er bare så hyggelig. Vejret var desværre - som det altid er til Løgumklosters stævne - meget dårligt. Det blæste kraftigt fredag aften og hele lørdag og det kostede desværre adskillige telte rundt omkring. Søndag klarede det heldigvis op igen, og jeg kom hjem med et tørt telt!
Tak til DcH Løgumkloster for endnu et kanon godt stævne - vi er helt sikkert med igen næste år!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar