tirsdag den 17. april 2012

En af de bedste beslutninger i mit liv!

Det er nu 2½ mdr siden Bobby flyttede ind i Hostrup. Og det har bare været 2½ skønne måneder. Han passer bare så perfekt ind i min lille hundeflok!


Han har udviklet sig meget.
Han graver ikke længere i bunden af bilen når vi kører.
Han er blevet helt glad for at få nusset poter - han falder faktisk af og til i søvn imens.
Han er blevet SÅ god til at blive børstet.
Han dækker med det samme jeg tager fat i madskålen og venter indtil der bliver sagt værsgo.
Han lægger sig automatisk i kurven når jeg spiser.
Og så er han jo bare et lille super-talent på en agilitybane! Det imponerer mig rigtig meget, hvor langt han er kommet på kun 2 mdrs træning.
Og så er det simpelthen en fornøjelse at se, hvor meget glæde Audi og Bobby har af at være sammen. De er så ens i deres væremåde - leger på samme måde og er begge meget kærlige overfor hinanden. De går begge rundt med mine clogs (ja, det er nærmest blevet umuligt at finde et par her i huset) og de elsker begge at sidde i vinduet og holde øje med livet omkring os. Og så elsker de at løbe! Løbe løbe løbe og løbe lidt mere rundt i haven. Det har også givet Audi en helt anden ro siden han er kommet til. Hun er meget mere rolig og stressen i hverdagen er aftaget kraftigt.
Om aftenen når han har spist, vil han ikke med Audi ud. Nej, her venter han, på at Layney skal ud, og så går de 2 og hygger og snuser rundt sammen. Sjov ting de har sammen - lidt rolig aftenhygge oven på maden.
Jeg er så glad for, at vi var så heldige at få Bobby ind i vores liv!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar