mandag den 9. april 2012

Alle de projekter...

Som de fleste nok er klar over, er der mange opgaver, når man ejer et hus! For mit vedkommende er det et lille ældre hus, som jeg sætter lidt i stand, når der er penge til det - og tid!
Et af mine meget presserende projekter, var at konstruere en ny havelåge - den anden kunne bestemt ikke holde en lille bandit-Bobby på den rigtige side af hegnet! Jeg har i en periode måttet spærre ekstra af med en palle - ellers smuttede han ud på agilitybanen.
Og med lidt hjælp fra John side, blev det til dette fine resultat:


Og mon ikke den nok skal holde ham og søster slyngel inde! Så skal den bare lige have lidt maling til sommer... (Endnu et projekt i vente!)

Allerede i vinters begyndte jeg at istandsætte viktualierummet i kælderen. Men jeg måtte udsætte projektet, at det simpelthen var for koldt dernede, og min skulder slet ikke ville samarbejde. Men nu skulle det være! Alt er blevet malet - selv gulvet. Vinduet er blevet lukket af, og min fine nye kummefryser er endelig kommet på plads. Jeg er faktisk rigtig glad for resultatet:

FØR

EFTER

EFTER
Skønt endelig at få det færdigt - og få plads i resten af kælderen igen.
Det er et lille men meget uundværligt rum, når man ikke har så meget skabsplads i køkkenet!
(Eller alt for mange ting??!)
Næste projekt er mit skur. Det skal have ny port og dør, der skal repareres lidt i murværket (her kræver det assistance fra farmand!), lidt træ skal skiftes, der skal males og shines op. Så der er vist også arbejde til nogle dage i det....!
Porten har jeg dog allerede lavet, så jeg er godt i gang, men det bliver først i uge 17, hvor jeg har ferie, at jeg virkelig kaster mig over det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar