lørdag den 28. april 2012

Surprise surprise....

Min far kom hjem til det kolde danske forår i onsdags, og allerede torsdag satte han kurs mod sommerhuset på Fanø sammen med min faster Ulla og min farmor. Jeg havde annonceret, at jeg IKKE kom over denne gang, da jeg havde alt for travlt med at renovere herhjemme. Men men men - det var bare en del af min lille listige plan om at overraske min far. Så torsdag morgen tog Audi, Bobby og jeg til øen.

De 2 sorte banditter nyder sejlturen


Bobby hjalp til med at bære proviant
Det blæste godt, så de store ører blev luftet godt igennem
På Fanø ventede bussen - jeg var lidt spændt på, hvad Bobby ville sige til en bustur, når han nu ikke er så begejstret for at køre i bil, men han tog det ganske pænt.


Da jeg ankom til sommerhuset gik jeg i gang med at lave en god frokost. Min faster stod i ledtog med mig, og holdte mig informeret om, hvor langt de var... Og endelig nåede de frem. Er du gal, et sjovt udtryk min far fik i hovedet, da han trådte ind i stuen og så mig og hundene!! He he - han havde ikke haft en anelse og det var den perfekte overraskelse. Og så fik vi andre jo et godt grin!
Det var nogle hyggelige dage på øen. Vi fik gået et par ture, hygget, grinet og snakket en masse - og tømt en liter Baileys! Hundene fik rigtig brændt en masse krudt af, og en tur i det brusende Vesterhav blev det også til.
Men Audi havde også brug for en fredelig hyggestund, og så luskede hun over til sin "oldemor", som vist nød at nusse lidt om den lille kælepotte...

Rigtig råhygge!

Det er rigtig dejligt, at den sjællandske familie kigger forbi det jyske engang imellem. Tusind tak til jer alle 3 for et par rigtig dejlige dage!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar