mandag den 2. januar 2012

Godt nytår!!

Så skriver vi 2012...
Vi kom stille og roligt ind i det nye år sammen med nabo-hundene Friia og Balder, og de 4 vovser fordrev tiden med et lækkert kødben.
Det forgangne år har været meget turbulent, og jeg håber sandelig 2012 bliver noget lettere...
2011 blev året hvor jeg måtte sige farvel til Ozetta - min tro følgesvend igennem næsten 14år. Det var frygteligt at sige farvel til hende, men det var det eneste rigtige... Det blev også året, hvor Layney og Audi blev så meget uvenner, at du nu er permanent adskilt. En rigtig træls situation, men det fungerer faktisk godt for os, selvom de ikke går sammen længere.
Slutningen af året bød endnu på en tragedie i min lille "familie", da en mink slog min kanin ihjel. Nu synes jeg ærlig talt nok, at jeg har mistet dyr nok, og jeg håber der går mange mange år inden jeg skal igennem det igen!
Men 2011 bød da også på en masse gode og dejlige oplevelser - både med hundene, venner og min familie. Jeg har været på 2 skønne ferie i sydens sol, og jeg er sikker på, at hundene også har nydt deres ferier ved deres plejefamilier - hhv. familien Brink-Enghave, hvor Layney jo bogstavelig talt er en del af familien, og Audi hos tante Trine, hvor jeg mistænker, at man bliver pænt meget forkælet!!
Det blev også til et klubskifte, så idag hedder min hjemmebane DcH Agerbæk.  Året bød også på endnu et DM - Layneys 7ende. Jeg håber på, at kunne få begge mine dejlige tøser med her i 2012 - hvor DM afholdes i Grindsted.
Jeg glæder mig til at tage hul på et nyt år, og håber på mange gode oplevelser i 2012...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar