søndag den 29. januar 2012

Meet: Bobby!

Der er kommet et ny mand i mit liv, og hvor er han bare dejlig!!
Jeg faldt fuldstændig for ham, da jeg så annoncen på ham...
Igår mødte jeg Bobby for første gang. Han er en dejlig FT cocker, der skal omplaceres, da hans nuværende familie skal flytte til Holland i lejlighed i en storby (og oveni skal have barn nr 2), og ikke rigtig kan give ham det aktive liv han kræver. Pernille (Bobbys ejer), Audi og jeg gik en tur og de 2 banditter gik fra start godt i spænd. Hun synes han var rigtig sød og spændende, og han accepterede hende fint - og kunne lige sætte hende på plads når hun blev for fræk og ville tage hans pind.
Layney synes med det samme han var interessant og hun ville gerne snakke med han - og lidt vimsen rundt om ham blev det også til. Han har fin respekt for hende, og hun skulle lige knurre kort hvis der var noget hun ikke gad, og så gik han væk med det samme.


 
Er han ikke bare en smuk dreng? Og så sød og kærlig - en rigtig kælepotte...
På fredag skal jeg hente ham i Augustenborg, og så skal han bo her i en 14 dages prøveperiode, så vi kan se om han falder godt til og harmonerer med Audi og Layney.
Han er 3 uger ældre end Audi og har stamtavle. Og så er han kastereret. Han har noget mere pels end hende, men er pt klippet, hvilket jo er ganske praktisk med al den sne vi har lige nu. Hans nuværende familie er meget aktive og klatrer, og han har været med på mange rejser og klatreture. Så han er en rigtig lille eventyrer og vant til at komme ud til nye og spændende oplevelser.
Jeg glæder mig utrolig meget til at få ham hjem - det kan bare ikke blive fredag hurtig nok!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar