søndag den 29. januar 2012

Sne sne sne...

Så kom sneen til Danmark. Natten til fredag fik vi en pæn stak sne, og det har sat en stopper for træningen for en tid. Smukt er det, men sne er ikke lige min kop te. Det er bøvlet at køre, tøj og sko er sjask vådt og det er koldt! Men vi må jo få det bedste ud af det, for det ser ikke ud til at blive tøvejr foreløbig, og idag falder der igen en god portion.
Men der er da nogen som nyder det - heriblandt mine 2 tøser! Audi kan få lang tid til at gå med at løbe ude og lege i sneen med diverse legesager. Desværre sætter sneen sig i hendes pels, så hun må jævnligt en tur under bruseren for at få sneboldene af igen...
Men når hun nu nyder det så meget skal hun dælme have lov!


For tiden passer jeg min veninde Trines hund Rex. Han er den nemmeste og roligste hund at passe, og tøserne elsker ham. Han nyder at tulle rundt i haven med Audi og tage lange eftermiddagslure i Layneys selskab. Jeg har dog opdaget, at han bestemt ikke er morgen-hund, så når vi skal op kl 3.15, går der ikke mange minutter inden han putter igen et sted hvor der er fred og ro!


Layney var også lige ude til en lille fotosession forleden dag...
Hun er jo en rigtig smuk og fotogen hund!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar